[ LUGOS ] Alphe in Linux ?!?!?

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Čet Jun 26 17:04:37 CEST 1997

On 26-Jun-97 Timotej Ecimovic wrote:

>Odgovor:
>  Ne gre! Ne mores kupit alfe brez licence za nek OS, ki NI linux!
>In ker je pac najceneje, moras zraven kupit Winshite NT! (ker tut ne
Hi!

Jaz bi tako naredil...Poklical bi ono firmo se enkrat jim rekel poslovite se od
mojih 3000$ ker jo bom kupil drugje ki mi jo bodo prodali brez WintendoNT..In
lepo poisci se druge dilerje...Vem da so pri podejtju Xenya d.o.o ki prodaja
Digital stuff zelo prijazni pa se samo LiNUX laufajo probaj tam...
Tel: 061-1251-331

Lp, Alen

PS: One kretene pa le poklici da jih bo vest pekla...Naj se cvrejo v peklu..;)

---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist