[ LUGOS ] Alphe in Linux ?!?!?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 26 16:52:00 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 26 Jun 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Pazi tole:
>   Pred pol ure sem se pogovarjal z nekom iz ADD d.o.o., ki pri
> nas prodaja DECove Alphastatione.
> In sem mu lepo rekel: Hocem Linux! Ga bom sam zinstaliral, karkoli,
> samo ne mi v ceno dati licence za DECove UNIXe ali NTje...

Ja, ADD je pac 'uradni' zastopnik od Digitala in prodaja Digital
AlphaPC-je. Ce pa gres kam drugam kupit recimo 'Mkx AlphaPC', ti pa ne bo
treba placat licenc za neuporabno solato.

Vsaj za eno firmo vem, da ti proda 'svojo' alfo in ti pusti proste roke
kar se tice OS.

Ce bi jaz kupoval, pa bi moral izbirati med tem, da vrzem stran denar za
NT-je ali pa da vrzem stran malo vec denarja za DU, potem bi stran vrgel
malo vec denarja za DU ... je vseeno bolj uporaben kot NT.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist