[ LUGOS ] No mount

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 30 16:11:50 CEST 1997

On Mon, 30 Jun 1997, Arso Savanovic wrote:

> "Podedoval" sem namizje z Linuxom, ki pa ga nisem ravno navajen, zato se
> lahko veselite mojih vprasanj.
> Pri zagonu mi ukaz mount vrne naslednje sporocilo:
> /dev/hda1 has wrong device number or fs type vfat not supported
> Na omenjeni particiji so W95. V datoteki fstab je vrstica:
> /dev/hda1  /cdos  vfat  defaults,user  0  0
> Ce rocno vnesem ukaz mount, stvar deluje, tj. particijo lahko uporabljam
> kot root.
> Kaksna ideja?

Kernel je preveden modularno... IN filesystem vfat je tudi preveden kot
modul in ni vkljucen v kernel.

 Tezava je v tem, da se kerneld (deamon, ki skrbi za avtomatsko nalaganje
modulov) nalozi po tem ko sistem poskusa mountat particije. In ker modul
vfat ni nalozen, pac mount javi, da ni podpore za filesystem....

Resitev, hja, ponovno prevedi kernel z filesystemom vfat ze vkljucenim v
osnovni kernel in ne kot modul...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist