[ LUGOS ] PS

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Jun 30 13:42:41 CEST 1997

On Mon, 30 Jun 1997, Metod Kozelj wrote:

> Zdi se mi, da vseeno ne dela, ker je problem v lpd-ju (vsaj vcasih je bil,
> za LPRng nisem preprican). Stari lpd za tiskanje na mrezne tiskalnike ni
> uporabil filtrov (ceprav so ti bili zapisani v printcapu). Ce torej lpd ne
> klice filtra, potem vsa filtrova inteligenca ne pomaga. Bi pa bil prav
> vesel, ce bi po novem lpd filtre vedno klical.

Ocitno se nisva najbolje razumela. Jaz sem mislil filtre dati samo na
koncno masino, ki ima fizicno prikljucen printer. Saj ni potrebe, da bi
vse mozne masine imele filtre. Dovolj je, ce so ti na zadnji masini, vse
vmesne pa posle preko mreze pretakajo v izvorni obliki.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist