[ LUGOS ] No mount

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 30 16:14:07 CEST 1997

On Mon, 30 Jun 1997, Matjaz Godec wrote:

> 3.) Moduli se nalagajo preko "kernel daemona" in mogoce tam ni kaj v redu
> skonfigurirano. Upam, da se ne bo vsul plaz ocitkov ampak najboljse je
> podporo za "kernel daemon" ukiniti in potrebne module naloziti v procesu
> zagona sistema.

 Nenene... ;> kernel daemon je ze v redu, samo malo prepozno se nalozi...
Tako ali tako tiste filesysteme ki jih uporabljas non-stop prevedes v
osnovno jedro... Vsaj jaz jih... No vfat ni med njimi.. ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist