[ LUGOS ] PS

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 30 15:01:55 CEST 1997

Howdy!

Ni cisto off-topic, pa tudi bolj trdobucen sem, zato bom tole temo se malo
naprej rinil:

> Ocitno se nisva najbolje razumela. Jaz sem mislil filtre dati samo na
> koncno masino, ki ima fizicno prikljucen printer. Saj ni potrebe, da bi
> vse mozne masine imele filtre. Dovolj je, ce so ti na zadnji masini, vse
> vmesne pa posle preko mreze pretakajo v izvorni obliki.

Seveda to drzi, ce imas printer na masini, na kateri tece vsaj kaksen
nadomestek za OS ce ze en ravno Linux. Jaz pa sem imel tezave zato, ker so
tod okoli skoraj vse tiskalnike sneli s PC-jev in med njih in mrezo
namestili razne 'printer serverje'. To so male skatlice, ki imajo f ROM
zapecen nekaksen obskuren lpd. Na taki skatlici, seveda, ne tece noben
filter in moras vse datoteke ze prej predelati v ustrezen tiskalniski
jezik.

Tudi ce imas tiskalnik priklopljen na recimo Linux masino in lahko
poganjas filtre na njem, je to vcasih tudi slaba ideja. Jaz bi bil hudo
nesrecen, ce bi imel na svojem PCu priklopljen tiskalnik, potem pa bi
kaksnih 10 ljudi zacelo tiskati. Jasno bi moral moj PC vse to predelati iz
PS (po moznosti z vkljucenimi glomaznimi bitmap slikami) v recimo PCL. Jaz
pa bi med tem bobnal po mizi ko bi cakal, da moj program stvar konca.
Seveda se lahko naredi tako, da lpd in njegovi potomci tecejo z manjso
prioriteto. Sem pa preprican, da bi mi potem sodelavci viseli za vratom,
ces kaj pa racunas, daj da mi sprinta mojih par strani.

Ce pa imas tiskalnisko vrsto na masini s kaksnim obskurnim OS-om (recimo
LooseNT ali pa VMS), je pa filtriranje se dosti tezje narediti. Sploh, ce
masin nimas pod svojo kontrolo ampak si odvisen od nevednih sistemskih
administratorjev, ki pa vendarle mislijo, da so konzumirali vse znanje
tega sveta (pametni so pa itak bolj, kot pa je se znosno).

PMSM je bolje, da masina, na katero je tiskalnik fizicno priklopljen, dobi
ze predelane podatke. Tudi temu se lahko rece MPP (Massive Parallel
Processing), pa se zelo poceni je :-)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist