[ LUGOS ] Alphe in Linux ?!?!?

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Jun 26 16:03:30 CEST 1997

>   Pred pol ure sem se pogovarjal z nekom iz ADD d.o.o., ki pri
> nas prodaja DECove Alphastatione.
> In sem mu lepo rekel: Hocem Linux! Ga bom sam zinstaliral, karkoli,
> samo ne mi v ceno dati licence za DECove UNIXe ali NTje...

Ziv

Teden, dva nazaj sem na arnes dobil prospekt in cenik za alfe, kjer je
bila kot moznost tudi linux. Firme se ne spomnim, listka pa tudi ne najdem
vec.. Vsekakor to kar si ti povedal verjetno ni pri vseh enako. Probaj se
druge zastopnike in (pre)prodajalce poklicat...

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist