[ LUGOS ] HW

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 26 16:56:04 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 26 Jun 1997, Jernej Horvat wrote:

> Si probal razporediti swap preko vec hd* ?

Ja, imam swap na obeh HD-jih. Pa ne zato, da bi imel stvar kaj hitrejso,
ampak zato, ker sem rabil vecji swap, z ukinjanjem starega se mi pa ni
dalo ukvarjat.

<del /etc/fstab:>
/dev/hdc2       none            swap    swp,pri=14      1   0
/dev/hda4       none            swap    swp,pri=13      1   0
</   >

<del izpisa ob bootanju:>
Adding Swap: 125996k swap-space (priority 14)
Adding Swap: 32252k swap-space (priority 13)
</   >

Nekaj vec o tem je napisano tudi v manu od swap(2).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist