[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jun 23 07:37:14 CEST 1997

On Sun, 22 Jun 1997, Renato Lukac wrote:

> Jaz vidim problem samo v tem, da na vasi soli odgovrni administrator
> NI poskrbel za formalno ureditev prijave. Cudi me, kako vas je sploh Arnes
> priklopil na omrezje z neurejenim naslavljanjem domene. Odkod pa potem
> imate IP-je?

HAHA! Vidis po mojem je pa problem drugje... Ko sem bil jaz v soli je bila
stvar podobna... IP smo imeli ze nekaj casa, vsa administracija je bila
urejena, ampak domene pa ni in ni bilo... Cakat je bilo treba nekaj
mesecev... In smo cakali...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist