[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Ned Jun 22 21:55:51 CEST 1997

On Sun, 22 Jun 1997, Jure Koren wrote:

> vec ne morem storiti. Edino, kar mi se ostane, je vsakodnevno
> tezenje ravnatelju in ostalim v tajnistvu, da naj ze posljejo
> tisto prijavo za domeno na mss in potem na arnes... Ponudil
> sem se tudi, da sam napisem in izpolnem vse obrazce, pa so rekli
> da bodo ze oni in da naj malo potrpim da se ne da vse naenkrat.
ah, za take stvari se mora zavzeti administrator domene; ce boste
urejanje teh formalnosti prepuscali ravnatelju in tajnicam, potem se zna
stvar se dolgo prelagati. Potrebne formulare lahko izpolni administrator
v petih minutah, ravnatelj podpise v desetih sekundah, tajnica udari v
petih sekundah stampiljko in v eni minuti naslov na kuverto.
Gospod Saso Domijan z MSS ima drugi dan zadevo na mizi, jo uredi recimo v
dveh treh dneh in dan zatem vam se formalnosti uredi Arnes.

Jaz vidim problem samo v tem, da na vasi soli odgovrni administrator
NI poskrbel za formalno ureditev prijave. Cudi me, kako vas je sploh Arnes
priklopil na omrezje z neurejenim naslavljanjem domene. Odkod pa potem
imate IP-je?

lp ,lr

        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |