[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Jure Koren Jure.Koren na guest.arnes.si
Ned Jun 22 17:49:25 CEST 1997

Primoz Peterlin wrote:
> In pa -- še enkrat -- uredite preslikavo med naslovnim prostorom in
> domeno, v obe smeri. Urejena preslikava je predpogoj za delovanje
> elektronske pošte, cel kup strežnikov (npr. news.kiss.uni-lj.si za novice)
> pa tudi zavrača strežbo brezimnih računalnikov. Pornografija in piratstvo
> gor ali dol, neurejen DNS kaže -- upravičeno ali ne -- na neresnost in
> neprofesionalen odnos.No tole je cisto res, ampak masina ima ze vse urejeno,
named deluje tako kot je treba, lokalno sem vse desetkrat ze
preizkusil na najbolj cudne nacine tako da pri tem jaz nic
vec ne morem storiti. Edino, kar mi se ostane, je vsakodnevno
tezenje ravnatelju in ostalim v tajnistvu, da naj ze posljejo
tisto prijavo za domeno na mss in potem na arnes... Ponudil
sem se tudi, da sam napisem in izpolnem vse obrazce, pa so rekli
da bodo ze oni in da naj malo potrpim da se ne da vse naenkrat.

Jaz pogresam DNS ze od prvega dne, ko je bila masina postavljena,
ce ne zaradi drugega, zaradi maila...

lp,

							Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist