[ LUGOS ] [Mail] [Pine] HUGE Mail!

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 17 08:26:28 CEST 1997

On Mon, 16 Jun 1997, David Klasinc wrote:

>  Mailu je bil dodan 15megs dolg attachemnt!! *shiver* eeek...!!!
>
>  In ko pine hoce zadevo posnet na disk rece Out of storage space ali disk
> space ali nekaj podobnega... *sniff* na disku imam se cca 350megs
> prostora... A poskusa pine vse skupaj najprej v memory spravit in potem na
> disk?

Ko prvo, ce se s posiljateljem nisi ze zmenil za tako cudno akcijo, mu
sporoci, naj takih neumnosti (posiljanje 15 MB po mailu kar tako) ne dela
vec.

Drugace pa pine morda hoce kaj carati po /tmp ali kaksnem podobnem mestu,
kar je naceloma lahko na drugi particiji, kjer morda nimas 15 MB prostora.
Samo ugibanje...

>  Hmm, a joe odpre 15mega dolg file? Hmm... :)

Ce se prav spomnim, sem z joe-em editiral ze preko 20 MB dolge datoteke.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist