[ LUGOS ] [Mail] [Pine] HUGE Mail!

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Jun 17 09:27:21 CEST 1997

On Tue, 17 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Ko prvo, ce se s posiljateljem nisi ze zmenil za tako cudno akcijo, mu
> sporoci, naj takih neumnosti (posiljanje 15 MB po mailu kar tako) ne dela
> vec.
Mah, nucal sem novo verzijo SWja ki pride z USR Sportsterjem in ker je
zadeva na eni disketi je sodelavec narocil naj kar po mailu poslje... But!
Hehehe... Zdaj je zadeva na CDju in je 'malo' bolj obsezna... :)))) In
kekci so nardili arj in mail tega :))

> Drugace pa pine morda hoce kaj carati po /tmp ali kaksnem podobnem mestu,
> kar je naceloma lahko na drugi particiji, kjer morda nimas 15 MB prostora.
> Samo ugibanje...
Naah... Je dovolj prostora... Sicer pa nima veze... :)

> Ce se prav spomnim, sem z joe-em editiral ze preko 20 MB dolge datoteke.
Eeek.. jaz sem enkrat hotel odpreti cca 8 mega file in sem sesul proces,
ker se mi nei dalo cakati... :))

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist