[ LUGOS ] TELNET - SLO ZNAKI

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Čet Jun 19 01:51:27 CEST 1997

Zdravo!

Srednja sola Krsko se nahaja v dveh zgradbah. Oddaljenost zgradb je 4km.
Ob zakljuckih konferencnih obdobij se pojavi povecana potreba
po delu s programom EVIDENCA (vpis ocen,...). Da bi se resil nerganja
kolegov, nameravam povezati oba dela sole s klicno/najeto linijo.
Zaradi nizkih stroskov nameravam uporabiti obicajne 33k6 modeme.
Ker tece EVIDENCA v DOS-u, zelim uporabiti telnet.
Pri testiranju ideje sem naletel na tezavo s fonti. Telnet namrec
ne prikaze pravilno nasih znakov.
Zanima me ali obstaja kaksen telnet klient s katerim bi resil ta
problem.
Kako je z WinNT telnet strezniki? Bi zadeva delovala bolje? (WinNT -
Win95)

	Hvala

--
Zoran Tkavc, zoran.tkavc na guest.arnes.si
Clan Elektrotehniskega drustva Posavje http://www.car.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist