[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Ned Jun 22 15:36:17 CEST 1997

> http://193.2.144.122/local/
> To sem napisal jaz za lokalne uporabnike linux masine na soli...

Pohvalno. Mislim, da bi izdelava kratkega priročnika o Unixu morala biti
ena od prioritetnih nalog društva. Na Fakulteti za računalništvo in
informatiko sicer že kakih deset let brez večjih sprememb ponatiskujejo
skripta profesorja Divjaka, ki po obsegu ustrezajo, vsebina pa bi se po
mojem dala podati lepše. Kar nekaj je bilo sicer že napisanega -- ob
zgoraj omenjenih navodilih se takole na pamet spomnim še Šalamunovega
seminarja -- nekako pa je vsakemu posebej vedno zmanjkalo časa (in
volje?).

> Zal mi je ker sem zadeve napisal v anglescini, ampak med uporabniki
> zaenkrat vsi znajo dovolj anglesko. Zdaj ko imam pocitnice, si
> bom verjetno vzel cas tudi za prevajanje...

Ampak slovensko bi morali tudi znati, ka-li? Prosto dostopnih splošnih
,,Uvodov v Unix`` v angleščini je kot listja in trave (spodaj sem jih
naštel nekaj, ki sem jih našel v nekaj minutah na WWW), tako da moramo
imeti dovolj močan razlog, da se lotimo pisanja novega; posebno še, če je
tudi bralstvo slovensko.

http://unixhelp.ed.ac.uk/
http://www.utexas.edu/cc/docs/ccug1/
http://www.uwsg.indiana.edu/usail/
http://www.ugu.com/sui/ugu/show?I=help&F=1111111111&G=Y
http://www.cit.ac.nz/smac/os100/unix01.htm

Mimogrede, izbira modrih črk na modri podlagi je nadvse ne-ergonomska.

In pa -- še enkrat -- uredite preslikavo med naslovnim prostorom in
domeno, v obe smeri. Urejena preslikava je predpogoj za delovanje
elektronske pošte, cel kup strežnikov (npr. news.kiss.uni-lj.si za novice)
pa tudi zavrača strežbo brezimnih računalnikov. Pornografija in piratstvo
gor ali dol, neurejen DNS kaže -- upravičeno ali ne -- na neresnost in
neprofesionalen odnos.

Lep pozdrav,

Primož Peterlin

--
Primož Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist