[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Jun 19 12:44:06 CEST 1997

Jernej Horvat wrote:

> Kar me mocno spominja na "The great Oracle" in njegove odgovore.
> Dunno... Morda kaksen index vseh HOWTOjev in potem bi npr. HELP rpm
> server izpljunil kje vse se beseda rpm nahaja. Hmm..

Nekako imam obcutek, da bo taksne solate prevec, da bi se tisti, ki
pomoc potrebuje, sel prebijati cez vse reference na besedo 'rpm', ali
pa bi tisto, kar bi help izpljunil, bilo nekaj v stilu Microsofta -
popolnoma pravilno, vendar za uporabnika, ki je help iskal, popolnoma
neuporabno:) Jaz se vedno najbolj verjamem v zivo silo:) Pa saj (this
question is a mistake, i know:), koliko taksnih vprasanj pa sploh pade,
da je treba imeti specializirani help squad? Morda bi kak FAQ prisel
prav tukaj? Na ta nacin bi tudi prisilili uporabnike, da sami nekaj
storijo glede svojega problema, spotoma, ko bi brali odgovor na svoje
vprasanje, pa bi najverjetneje prebrali se kaksen odgovor na kako drugo
zanimivo vprasanje (ki jih je mucilo, pa se niso upali vprasati:)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist