[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje, ... [verjetno daljsi tekst]

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Jun 19 11:28:49 CEST 1997

On Thu, 19 Jun 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> A si si ze prebral kaksen Windof$ help file :) Jaz sem si ga in nisem v
> njem nasel nic pametnega, sploh ne vem kako so lahko pri M$ napisali
> taksno pomoc, s katiro ne vem ce si kdo lahko kaj pomaga. Vsak taksen help
> file je sestavljen iz treh nacinov kako resiti problem...prvi je da bi ta
> zadeva morala avtomatsko delovati, drugi da si oglej prvi in tretji
> poklici lokalnega M$ distributerja :)
 Hja, ves... To je tudi filozofija MSja... Najprej placas recimo 400k sit
za BackOffice paket... In ga imas in si vesel in si budala... Ne znas
nic... Gres na Backoffice tecaj, placas se nadaljnih $1000 al kok je ze to
pri nas, prides nazaj instaliras vse skupaj in dela... Se nekaj sesuje
hoces zadevo zrihtat... IN vidis da si spet ena budala... gres na nek
nadaljevalni tecaj, spet placas nevem kok $$...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist