[ LUGOS ] Pomoc, debate o osnovah, slovenjenje,...

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Jun 19 14:44:29 CEST 1997

Darko Bulat wrote:

> Dragi Marko!
>
> Razlika med Winsuxi in Linuxom je (tudi) v tem, da za slednjim ni
> podjetja, ki je v stanju zbobnati 200 MIL. USD samo za reklamo.
> Na Linux podrocju je vecji del vsega nastalo kot posledica
> entuziazma in prostovoljnega dela. Kdor si zeli "butel-free"
> operacijski sistem pa bo sel na Winsuxe. Tisti, ki mu ukaz
> "man man" in iskanje po FAQujih ne predstavlja problem bo pa
> sel tudi na kaksen drug OS, mogoce celo na Linux. Pricakovati,
> da se bo Linux srenja obnasala do "newcomerjev" tako, kot so
> [...]

Hm. No clovek je bolj ciljal na to, da morda le ni tako narobe,
da tudi na neumno vprasanje (pa cetudi n-tic) dobi nek smiselen
odgovor. In imho ima prav, saj odgovor na tako butasto vprasanje,
za katerega bi mu najraje odgovorili rtfm vemo najmanj ze na
pamet, tako da bi za primeren odgovor porabili priblizno isto
casa kot za to, da ga sezgemo na grmadi (flame;) skupaj z man-uali,
ki jih (se) ni prebral..

Pravo bistvo svobode je to, da nekaj lahko ali pa tudi ne naredis
in ce se nekomu ne da ali noce odgovarjati na butasta vprasanja,
mu to tudi ni treba poceti. Vsi smo pa bili enkrat zacetniki (eni
smo se vedno) in se ucimo.. blagor tistim, ki se jim ni vec treba.

Saj ni problem pogledat, problem je vedeti KAJ tocno pogledat.
Ce se sprehodim po moji masini po man direktorijih, lahko najdem
tocno 3737 man strani (pri cemer sem, preprican sem, sigurno kaj
izpustil in kaj prevec stel), od katerih jih ima kar nekaj precej
kripticna imena in se mi tudi sanja ne, kaj bi lahko pomenili.
Umetnost je torej vedeti, kam pogledati, tega pa novi uporabniki
ne vedo, zato potrebujejo pomoc.. in sprasujejo (za vas, izkusene
uporabnike,) butasta vprasanja:)

Andrej

PS: tisto stevilko sem dobil z naslednjo klobaso:
find / -name man -exec find {} -name \*.\* \; | wc

Zakaj *.*? Ker imam nekatere man page gzipane, nekateri se
koncajo na kako cudno koncnico, npr. 3x, nisem pa hotel dati
kar vseh fajlov notri, ker nekateri niso man pagei (v glavnem
taki nimajo pike v imenu)..

Dodatne informacije o seznamu Starilist