[ LUGOS ] Fonti...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Jun 22 12:35:39 CEST 1997

Howdy!

On Sun, 22 Jun 1997, Alen Salamun wrote:

> Gledam malo naokoli za temi Type1 Latin2 fonti in jih ni pa ni (razen onih
> treh..). No nasel pa sem >300 Latin2 .bdf fontov. Se da to kako spravit v
> pfb???? Ce ne gre drugazce pa lahko se vseeno kupim komplet Type1 latin2 fontov
> od LinoType ali pa Adobe (majo predstavnistva v SLO)...Samo to bo po moje draga
> stvar...BrB...HELP!

.pfb fonti so vektorski in .dbf fontov (ki so bitni) vanje ne mores
enostavno pretvoriti. Mislim si, da je potrebnega precej rocnega dela.
Obratno seveda gre brez problemov. Primerjava med .pfb in .bdf je podobna
primerjavi med .mf in .pk (koncnici poznani iz TeX sveta).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist