[ LUGOS ] Kopiranje disket v LiNUXu??

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 16 21:17:05 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 16 Jun 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Pa pazi, da ti dva naenkrat ne bosta tole delala. Ce je to nevarnost,
> delej tmp faile z unikatnimi imeni...

Meni pri kreaciji unikatnih imen poleg navdiha ob pisanju skripte pomaga
se `spremenljivka' $$ ki vrne pid shella, ki poganja skripto.

> Aja. Jest nekje iz twilight zona vlacim tist 'head -1' kot nacin,
> za pocakat, da user pritisne ENTER. Kuko se to prouzoprou ponavad nardi?

Hmmm ... jaz uporabljam 'read' ... poleg tega, da caka na vnos zna se
vrednost kam spravit. Uporabno, ce rabis poleg (oz. pred) entrom se kaksen
`yes' ali `Linus is my God and Linux is my religion' ....

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist