[ LUGOS ] popclient in tmp fajli

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 16 21:08:07 CEST 1997

Howdy!

> Sem dodal, toda tezava ostaja... Ali moram mogoce tale /dev/null dodati
> pred tisti umpersand na koncu vrstice ?

Ja seveda, tisti 'dodatni' ampersand na koncu vrstice vse skupaj poslje v
background in potem tile redirecti ne pridejo do veljave. V cronih pa je
lepa navada, da se da ampersand na koncu. Sicer nisem cisto preprican,
ampak zdi se mi, da sem nekje (morda man cron?) prebral, da se crontab ne
parsa naprej, dokler se ukaz ne konca. Ce torej kaksen ukaz rabi 10 minut,
pa ni v bg, potem ti tistih 10 minut noben drug job iz crona ne starta.
Nito po tem, ko prvi job konca z delom.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist