[ LUGOS ] [Time]

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Jun 16 21:21:23 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 16 Jun 1997, David Klasinc wrote:

>  Se nekaj sem se spomnil... Nekje se da dobit en program, ki ti sistemsko
> uro sinhronizira z atomskim casom, kaj jaz vem kje, najbrz v kakem
> atomu.., No v glavnem in potem tudi cas pravilno naravna, ce ura zaostaja,
> prehiteva... Tako da so logi na racunalniku vsaj berljivi...

Ja, priporocam uporabo paketa xntpd. Ta uporablja protokol ntp za
sinhronizacijo ur na razlicnih racunalnikih. Stvar je hierarhicna, na vrhu
so racunalniki, na katere je pripet kaksen vir tocnega casa (Cezijeva ura,
GPS sprejemnik, DCF sprejemnik, ...), potem pa se vsa stvar razprsi.

Oglej si http://www.eecis.udel.edu/~ntp/ za opis, dobis tudi sorce (ceprav
imas najbrz vso stvar ze na svojem ljubljencku. Menda stvar prilagajo k RH
vsaj od 4.1 naprej). Tudi spisek nekaterih javno dostopnih streznikov
zgornjih dveh nivojev je tam nekje.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist