[ LUGOS ] X server in se kaj

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pon Jul 21 12:23:53 CEST 1997

David Klasinc wrote:

>  tole pa ne bo slo... Za menjavo barv se mi zdi da moras restartat server,

Katere barve pa vzame server za privzete? Je vazen vrstni red v
konfiguracijski datoteki?

>  Tole bo pa se tezje... :) Tak seznam, je tezko narest, ker si te tipke
> lahko vsak sam nastavi... In so odvisne od window managerja. (<OffTopic>

Linux se da igrat tudi brez X Windowsov. To varianto sem imel v mislih.
Verjetno so na razpolago kake bliznjice ali skrite funkcije, ki so izven
domene aliasov.

LP

--
Arso Savanovic
Laboratory for Open Systems and Networks

e-mail: arso na e5.ijs.si
phone: +386 61 177 3733
fax: +386 61 1232 118

Dodatne informacije o seznamu Starilist