[ LUGOS ] X server in se kaj

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jul 21 11:00:21 CEST 1997

On Mon, 21 Jul 1997, Arso Savanovic wrote:

> Iz dokumentacije, ki ni najbolj sveza, sem razbral, da server S3V
> podpira najvec 16 bitne barve. Je to (se vedno) res?

 Tegale nebi vedel... Ker vec kot 16bpp ne uporabljam... :)

> Zanima me tudi, kako lahko menjam med razlicnimi nabori barv
> (8bpp-16bpp). Ali obstaja kak 'hot-key'?

 tole pa ne bo slo... Za menjavo barv se mi zdi da moras restartat server,
lahko spreminjas le locljivost. hot-keys: CTRL+ALT+Gray+ in CTRL+ALT+Gray-

 Gray+ in Gray- sta plus in minus na numericenm delu tastature...

 Vendar pa so se zadeve ze mogoce spremenile, tako da ne dam roke v ogenj
za tole :)

> Nasploh se mi zdi, da je v linuxu precej takih vrocih tipk za razne
> funkcije in krajsnice. Recimo, ze vackrat sem potreboval kombinacije
> tipk, ki so analogija 'cut & paste' v W95. Rad bi se polastil kakega

 Hm, recimo, da jih je veliko... :) Tukaj imas prav, delno... :)

> seznama teh tipk, ce obstaja. Ce ne, potem predlagam, da ga kak guru
> pripravi za nas, smrtnike.

 Tole bo pa se tezje... :) Tak seznam, je tezko narest, ker si te tipke
lahko vsak sam nastavi... In so odvisne od window managerja. (<OffTopic>
hm, kako se to po slovenko rece? Upravljalec oken? *scratch* (David se uci
slovenscine v racunalnistu press) Hey! To bi lahko bil nov predmet v soli!
</OffTopic>)

 Najbolje bo, da si ogledas man strani od tistega window managerja, ki ga
uporabljas, tam so ze neke privzete (default press) nastavite... Drugace
je pa za cut&paste se vedno najboljsa mis, s tremi tipkami... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist