[ LUGOS ] X server in se kaj

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Jul 21 14:27:52 CEST 1997

On Mon, 21 Jul 1997, Arso Savanovic wrote:

> Katere barve pa vzame server za privzete? Je vazen vrstni red v
> konfiguracijski datoteki?
Hm, moj config phile zgleda tako (no ja tisti del, kjer so barve):

Section "Screen"
    Driver      "accel"
    Device      "Karta"
    Monitor     "Monitor"
    Subsection "Display"
        Depth       16
        Modes       "800x600"
        ViewPort    0 0
        Virtual     800 600
    EndSubsection
EndSection

Bodi pozoren na tisti Subsection... Tam imas definirano locljivost in
globino barv (depth) Mislim da je privzeta vrednost, tista, ki je
najvise. Za vsakokombinacijo barv/locljivost, naredis svoj subsection...
 Server bo preklapljal med razlicnimi resolucijami (spet nekaj kar ne znam
napisat pravilno slovenko *scratch* Locljivostmi?! UG-LEE! *grin*) ki
imajo enako globino barv...

> Linux se da igrat tudi brez X Windowsov. To varianto sem imel v mislih.
> Verjetno so na razpolago kake bliznjice ali skrite funkcije, ki so izven
> domene aliasov.
Huh, bliznjice za kaj? :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist