[ LUGOS ] X server in se kaj

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pon Jul 21 10:34:31 CEST 1997

Zivjo!

Iz dokumentacije, ki ni najbolj sveza, sem razbral, da server S3V
podpira najvec 16 bitne barve. Je to (se vedno) res?
Zanima me tudi, kako lahko menjam med razlicnimi nabori barv
(8bpp-16bpp). Ali obstaja kak 'hot-key'?
Nasploh se mi zdi, da je v linuxu precej takih vrocih tipk za razne
funkcije in krajsnice. Recimo, ze vackrat sem potreboval kombinacije
tipk, ki so analogija 'cut & paste' v W95. Rad bi se polastil kakega
seznama teh tipk, ce obstaja. Ce ne, potem predlagam, da ga kak guru
pripravi za nas, smrtnike.

LP
--
Arso Savanovic
Laboratory for Open Systems and Networks

e-mail: arso na e5.ijs.si
phone: +386 61 177 3733
fax: +386 61 1232 118

Dodatne informacije o seznamu Starilist