[ LUGOS ] Uporabniki v RH 4.1

Bostjan Mercun bostjan.mercun na guest.arnes.si
Čet Jul 3 20:41:09 CEST 1997

David Klasinc wrote:

> *wheeze* Ze mogoce, samo kaj naredis s tem, da ti za vsakega uporabnika
> kreira lastno grupo? Ce se hoces it neko hierarhijo z vodji, potem je
> cisto vseeno a je default grupa 'users' ali pa 'francl, pepe, lojze' v
> vsakem primeru jo moras spremenit... *shrug*

To ze. Ampak ce imas pa enkrat 500 uporabnikov na sistemu, pa jih moras
v skupine razvrstit, potem je pa lazje, ce so osnovne skupine ze
narejene. Potem das tiste, ki morajo imeti enake privilegije kot Franci
k Franciju, druge k Pepetu..... Ce tako gledas je pa bolje. Pa ce dodas
enkrat userja, potem takoj ves, kam ga je treba dat, ker so skupine
imenovane po userjih. Ce pa svoje skupine delas, moras pa se prej
pogledat, v katero skupino pase. Je pa res, da dela v tem primeru ni
dosti vec. Sicer je pa tako ali tako veliko GID-ov na razpolago, da je
vseeno, ce pri vsakem userju doda novo skupino. Problem je po mojem
edino preglednost group file-a.
Drugace je pa tak adduser tudi pri Calderi in kar se mene tice, je cisto
v redu.

lp

			Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist