[ LUGOS ] Samba

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Čet Jul 3 20:33:53 CEST 1997

	Hi!

> Mam eno vprašanje za vse ki ste se že igrali s sambo.
>
> Imam mrežico samih windows 95 in ena windows for workgroups pa ena
> linux. Sedaj pa bi rad šeral diske od mašin, tako da bi bile vidne pod
> linuxom in ostalimi. Linux je Red Hat 4.1, mreža je bnc, instaliran pa
> je ipx/spx pa tcp/ip.

Tut jst ne najdem vprasanja, bom pa vseeno poskusil mau odgovoriti. Na Linuxu
imas
smbclient (del samba paketa), za dostop do Win$it sharov in pa se smbfs. Oboje
ze
nekaj casa uporabljam in delujeta brezhobno. V obratni smeri pa imas sambo.
Konfiguracija je trivialna, sam preberi si man od smb.conf. Za dostop do
Linuxa, in
za dostop do Win mashin iz linuxa bos uporabljal samo TCP/IP, ker se iz IPX-om
ne
splaca muciti. Ceprav tut to dela pod Linuxom.

> Pa še eno vprašanje.
> Kako naj naredim, da bom z windows 95 mašine pognal ppp na linuxu preko
> mreže?

diald.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist