[ LUGOS ] Uporabniki v RH 4.1

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Jul 3 22:21:26 CEST 1997

On Thu, 3 Jul 1997, Bostjan Mercun wrote:

> David Klasinc wrote:
>
> To ze. Ampak ce imas pa enkrat 500 uporabnikov na sistemu, pa jih moras
[snip]
> v skupine razvrstit, potem je pa lazje, ce so osnovne skupine ze

> Drugace je pa tak adduser tudi pri Calderi in kar se mene tice, je cisto
> v redu.

Pri Calderi je vec nacinov dodajanja uporabnikov, ki so na zalost med
seboj nezdruzljivi (s stalisca organizacije).

adduser pa tako ni program ampak skript, v katerem zlahka spremenis
podrobnosti od tega kako bo delal skupine do shadow dodatka in podobno.

Celotna razprava pa po mojem tako nima smisla. Ce imas res dosti usrerjev
verjetno pomeni, da se s stvarjo ukvarjas vsaj polprofesionalno in v tem
primeru si moras tako ali tako dolociti politiko delovanja in napisati
svojespecificne  skripte.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 214460 |  si 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist