[ LUGOS ] mgetty

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 17 09:48:56 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 17 Jul 1997, Gasper Fele wrote:

> Ko mgetty pozenem kot program, nato pa na port posljem nekaj bytov
> (naprimer iz minicoma), mi mgetty te byte pozre in se terminira.
>
> Ce pa imam mgetty v inittabu, se mi modem sploh ne odziva, ker
> se mgetty sproti respawna.
>
> Modem je USR sportster 28800, uporabil sem data opcijo - brez faxa.
> kernel= 2.0.30
>
> Imam se 2 prijatelja, enega z zunanjim 33600 sportsterjem, drugega pa
> z zunanjim 14400 modemom (firma = ?).
> Tistemu s sportsterjem mgetty tece brez problemov - to je mgetty,
> skompilan
> [...]

Preveri, ce res VSI programi delajo lock datoteke v istem direktoriju in z
istimi imeni. Pri meni so lock datoteke v /var/lock/, imena pa so recimo
LCK..ttyS2 (modem imam pripet na /dev/ttyS2). Deloma je lahko tezava se v
tem, da ne pisejo vsi programi enake vsebine lock datotek. V njih naj bi
bil zapisan PID procesa, ki je zaklenil serijski port. PID je lahko
zapisan bodisi ASCII ali pa binarno, nacin navadno lahko izbiras ob
prevajanju programov. mgetty to sicer ne moti, le pritozuje se v log
datoteki. Pri meni obstaja se /var/locks, ki je soft link na /var/lock.
Mogoce se najde kaksen program, ki pise lock datoteke v recimo
/usr/spool/uucp ali na kaksno podobno obskurno mesto.

Ce bos se imel tezave, potem povecaj nivo debug v mgetty (mislim, da je
opcija -d ali pa -D, recimo '-d 9'; lahko spremenis tudi v
konfiguracijski datoteki ce uporabljas kaksen novejsi mgetty), potem pa
mi poslji del log datoteke in bom pogledal, ce se kaj vidi.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist