[ LUGOS ] mgetty

Gasper Fele gasper.fele na guest.arnes.si
Čet Jul 17 08:48:16 CEST 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Ne vem kaj bi rad pravzaprav naredil.
>
> Kratek opis, kako mgetty deluje:
>
> Najprej naredi lock file (ponavadi je to /var/lock/LCK..<device>, na
> primer /var/lock/LCK..ttyS2). Potem inicializira modem. Potem zbrise lock
> file in caka na to, da se na liniji kaj pojavi.
> Ko se na liniji kaj pojavi, preveri ce lock file obstaja. Ce obstaja,
> potem periodicno pogleda, ce se obstaja, in ko lock file izgine, mgetty
> naredi samomor. Ce je mgetty pognan iz inittaba, bo init pognal novo
> kopijo mgettya.
> [...]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ze 2x sem izvedel, naj uporabljam isti device za dial-in in dial-out.

SAJ GA!!!!!!!!!!

Problem mora biti nekje drugje..

Se enkrat:

Ko mgetty pozenem kot program, nato pa na port posljem nekaj bytov
(naprimer iz minicoma), mi mgetty te byte pozre in se terminira.

Ce pa imam mgetty v inittabu, se mi modem sploh ne odziva, ker
se mgetty sproti respawna.

Modem je USR sportster 28800, uporabil sem data opcijo - brez faxa.
kernel= 2.0.30

Imam se 2 prijatelja, enega z zunanjim 33600 sportsterjem, drugega pa
z zunanjim 14400 modemom (firma = ?).
Tistemu s sportsterjem mgetty tece brez problemov - to je mgetty,
skompilan
na moji masini, torej isti kot moj. Njegov kernel je 2.0.27.

Tisti s 14400 ima pododbne probleme kot jaz, kernel pa ima prav tako
visji od 2.0.27 (tocne verzije ne vem).

Upam da bo ZDAJ kdo znal razresiti to enigmo!

Dodatne informacije o seznamu Starilist