[ LUGOS ] ISDN priklop na siol.net

Aleksander.Dordevic na guest.arnes.si Aleksander.Dordevic na guest.arnes.si
Čet Jul 17 20:39:00 CEST 1997

Rad pi povezal Linux box preko Telesovega ISDN vmesnika na siol.net.
Mislim, da sem prebral vse kar je mo=9Eno o isdn4linux (v anglescini -
nemsko ne znam). Uspelo mi je uspostaviti le zvezo s samim seboj
(torej gonilnik sem ozivel), na stevilko 9710 pa se sploh nisem mogel
povezati, kaj se uspostaviti PPP link. Uporabljal sem Telesov
gonilnik v jedru in isdn4linux, poskusil sem tudi z diald in z
emulacijo modema (ttyI0). Vse zaman. Prosim naj me nekdo razsvetli.

Aleksander Dordevic

Dodatne informacije o seznamu Starilist