Knjiga.

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Jan 9 22:00:49 CET 1997

On Thu, 9 Jan 1997, Alen Salamun wrote:
> Jaz sem inel samo povrsni prevod LiNUX GettinG StarTED za seminarsko za
> maturo (btw. dobil sem 20 tock od 20 hehehe). Napisano je bilo v LyX-u
> lahko pa dobis TeX...Mislim da bi bila dobra osnova za nadaljevanje
> knjige....

Morda lahko odpremo kaksno mesto za FTP, kjer se bo zbiralo vse, kar se
slovenskega napise o Linuxu (in kar so avtorji seveda pripravljeni
odstopiti)?  Lahko pri nas (sizif.mf.uni-lj.si), lahko pri LUGOS...  Vsega
skupaj zaenkrat verjetno tako ni vec kot za eno disketo, recimo
kompresirano :-)

To seveda ni nadomestilo za slovensko knjigo o Linuxu, lahko pa bi pisanje
le-te olajsalo.

O slovenski literaturi o Unixu in/ali Linuxu, kar je poznam:

Zacel sem z Divjakovimi skripti, tam nekje spomladi 1990.  Nasploh sicer
nimam navade ceckati po knjigah, po tej pa sem, in to izdatno, vse dokler
nisem ugotovil, da so delo, ki sem si ga zastavil, ze izvrstno opravili
Jerry Peek, Tim O'Reilly in Mike Loukides.

Potem je enkrat jeseni 1994 Boris Benko objavil novico, da pise knjigo o
Unixu, in je iskal pomagace.  Moje vneme, da bi mu pomagal, zal ni dohajal
tudi razpolozljiv cas, kar pa sem imel prilike brati (kakih 70 strani), je
kazalo nadvse obetavno, nekaksen "User's Guide".

Potem je Damijan Lango zacel prevajati Installation HOWTO, pa je, kolikor
vem, prisel nekako do ene tretjine.

In nazadnje sem imel priliko brati Salamunovo seminarsko nalogo, ki bi
lahko bila zelo koristna kot prva informacija v slovenscini o tem, kaj
Linux sploh je.

Zelo slabo pa poznam pisanje v domaci racunalniski periodiki, tako da bi
tu prisotne prosil, da moj spisek dopolnijo.

Lep pozdrav, Primoz

--
Primoz Peterlin (peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si) Fax:+386-61-131-5127
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist