Knjiga.

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Jan 9 21:00:34 CET 1997

On Thu, 9 Jan 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Yo!
>
> Ej ljudje! A kdo ve, ce obstaja kaksna knjiga za Linux
> v Slovenscini? V stilu Linux za za"cetnike ali Linux
> za potrebe povpre"cnega "studenta...
>
> A bi se komu dal napisat kksno tako knjigo, tko nekje
> do 200 strani? Splosne informacije, za vse tiste
> ludi, ki se jim Linux zdi kul, ampak se ga ne lotjo
> resno, ker so zgubleni ker ne vejo kje in kako
> najdet informacije. Po mojih izkusnjah je takih
> velik!

Prav lepo, da si se oglasil.
Jaz imam napisan neke sorte slovensko "sistemska in mrezna administracija
za Linux". Zadeva je okoli 60 strani dolga in je namenjena vsem, ki se
bojo ukvarjali s sistemskim vzdrzevanjem Linuxa. Zadeva je pred
lektoriranjem in eventualnim tiskanjem.

Tehnicno je sicer namenjena podpori tecajem za Caldera Linux, ampak ce
bom uspel dobiti ali sponzorje ali zaloznika, jo bom probal izdati tudi v
tiskani obliki.

Ce pa je kdo pripravljen dodati tudi uporabniske stvari, se lahko
dogovorimo za obseznejso vsevkljucujoco knjigo, za katero bi verjetno
lahko tudi lazje nasli zaloznika.

BTW:

Takale knjizca ni ravno enopopoldanski projekt, se posebej ce hoces biti
verodostojen in vse kar v knjigi pise tudi preizkusiti na svoji kozi.
Za primer lahko povem, da  za en clanek v Win.Ini clovek zlahka porabi
precej delovnih ur (ja, tudi za cel mesec), najprej s  pripravo, potem s
konceptom, tako da je potem pisanje pravzaprav se najlazji del.

Pa tudi stroski tiskanja niso ravno majhni. Za naklado okoli 500 kosov,
kar mislim da bi bila nekje najvecja smiselna naklada in obenem
najmanjsa, da se sploh splaca tiskati bi rabili okoli pol miljona do
miljoncek tolarckov. A ima kdo kaj smisla za nabiranje sponzorjev ?

Pa smo ze nazaj pri temi o porabi eventualne clanarine :))

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist