Knjiga.

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Čet Jan 9 19:24:43 CET 1997

On Thu, 9 Jan 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Ej ljudje! A kdo ve, ce obstaja kaksna knjiga za Linux
> v Slovenscini? V stilu Linux za za"cetnike ali Linux
> za potrebe povpre"cnega "studenta...
Jaz sem inel samo povrsni prevod LiNUX GettinG StarTED za seminarsko za
maturo (btw. dobil sem 20 tock od 20 hehehe). Napisano je bilo v LyX-u
lahko pa dobis TeX...Mislim da bi bila dobra osnova za nadaljevanje
knjige....

					LP, Alen

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist