Knjiga.

Marko Lipovec mare.lipovec na eunet.si
et Jan 9 18:00:22 CET 1997

Hallo, all !

Ej ljudje! A kdo ve, ce obstaja kaksna knjiga za Linux
v Slovenscini? V stilu Linux za za"cetnike ali Linux
za potrebe povpre"cnega "studenta...

A bi se komu dal napisat kksno tako knjigo, tko nekje
do 200 strani? Splosne informacije, za vse tiste
ludi, ki se jim Linux zdi kul, ampak se ga ne lotjo
resno, ker so zgubleni ker ne vejo kje in kako
najdet informacije. Po mojih izkusnjah je takih
velik!

Men se cist da pisat knjigo, bi blo pa precej bl
simpl in hitrejs, ce bi se nas ene par dubl skupi in
bi skupio napisal knjigo!
A je kdo za?
A kdo kej tacga ze pocne?

	Vsega tega sicer ne vem, sem bolj zacetnik v Linuxu, mi je pa
sistem vsec, ce bi se le dobilo toliko programja kot za Dos / Windows.
	Iz Amerike sem pred kratkim narocil tudi knjigo RUNNING LINUX,
avtorja Matt Welsh & Lar Kaufman, zalozbe O`Reilly & Assocites, ki
je po mojem mnenju dobra podlaga za vse zacetnike in raziskovalce
Linuxa. Morda ne bi bilo potrebno napisati slovenskih navodil, ampak bi
za svoje potrebe samo prevedli to ali kako podobno knjigo ali napisali
skripto, uporabniki pa bi jo lahko dobili preko Lugosa ???

Nekje imam tudi katalog vsega, kar ta zalozba ponuja po posti, ali
prek Interneta, ce bo kdo rabil.

L. P.
Ciao, Mare

x>"Tiö	STAJAKAKSNAKNJIGAZALINUXVSLOVENSCINI?VSTILULINUXZAZA"CETNIKEALILINUXZAPOstem3
p#hel Dlg4o CE}
	;255

`ng106

c@