Knjiga.

Bostjan Lemut Bostjan.Lemut na guest.arnes.si
Čet Jan 9 17:04:32 CET 1997

Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Yo!
>
> Ej ljudje! A kdo ve, ce obstaja kaksna knjiga za Linux
> v Slovenscini? V stilu Linux za za"cetnike ali Linux
> za potrebe povpre"cnega "studenta...
>
> A bi se komu dal napisat kksno tako knjigo, tko nekje
> do 200 strani? Splosne informacije, za vse tiste
> ludi, ki se jim Linux zdi kul, ampak se ga ne lotjo
> resno, ker so zgubleni ker ne vejo kje in kako
> najdet informacije. Po mojih izkusnjah je takih
> velik!
>
> Men se cist da pisat knjigo, bi blo pa precej bl
> simpl in hitrejs, ce bi se nas ene par dubl skupi in
> [...]

hmmm
obstaja scripta, ki os jo spisali an gimnaziji v murski soboti, Zalozba
FE+FRI pa je izdala knjigo UNIX Sasa Divjaka, to lahko kupis med tednom
od 9h do 11h na bvsem FER-u za ceno 910 SIT

aja pa enkrat je bil tu objavljen en SLO-HowTo

Bochco

Dodatne informacije o seznamu Starilist