Knjiga.

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jan 9 18:08:46 CET 1997

Howdy!

> hmmm
> obstaja scripta, ki os jo spisali an gimnaziji v murski soboti, Zalozba
> FE+FRI pa je izdala knjigo UNIX Sasa Divjaka, to lahko kupis med tednom
> od 9h do 11h na bvsem FER-u za ceno 910 SIT

Hmmm ... ce lahko sklepam po 'Soli UNIXa', ki je bila kaksni dve leti
nazaj v nadaljevanjih objavljana v reviji Moj Mikro, avtor pa je bil
Sasa Divjak, potem je ta knjiga precej pro-SCO orientirana. Sicer ne
vem, ce je to za prve stike z Linuxom dobro ali ne, pomaga pa ne najbolj.

> aja pa enkrat je bil tu objavljen en SLO-HowTo

Cic je imel v mislih kaj vec. SLO-howto pa obravnava le stvari, specificne
za uporabo Linuxa v Sloveniji.

Cic, vsekakor te podpiram (vsaj moralno ce ze ne s kaksno pico :-) pri
pisanju knjige.

Peace!
  Mkx

--