Knjiga.

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Jan 9 16:43:18 CET 1997

On Thu, 9 Jan 1997, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> A bi se komu dal napisat kksno tako knjigo, tko nekje
> do 200 strani? Splosne informacije, za vse tiste
> ludi, ki se jim Linux zdi kul, ampak se ga ne lotjo
> resno, ker so zgubleni ker ne vejo kje in kako
> najdet informacije. Po mojih izkusnjah je takih
> velik!

Boris Benko se je nekoc ze lotil tega, me dolgo vabil zraven, ampak se mu
zaradi kronicnega pomanjkanja casa potem nikoli nisem pridruzil. Menda je
ze napisal kaksni 70 strani in bi konstruktivne pomoci najbrz bil vesel.
Sicer pa si lahko kaj vec preberes v notici 99.0 v konferenci UNIX
(NOTES).

> Men se cist da pisat knjigo, bi blo pa precej bl
> simpl in hitrejs, ce bi se nas ene par dubl skupi in
> bi skupio napisal knjigo!
> A je kdo za?
> A kdo kej tacga ze pocne?

Ce mislis sodelovati s tako spakedrascino, potem bo najbrz bolje, ce bos
kar tiho.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist