PPP

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Pet Jan 31 12:43:48 CET 1997

On Thu, 30 Jan 1997, Marko Luksa wrote:

> klicem na arnes in me njihov router direktno priklopi na solski server. Na
> arnesu je terminal verjetno tak, da prepusca vecino znakov, za gw3 (solski
> server) pa ne morem nicesar trditi. Kaksna ideja, kako ugotovim kateri
> char-i ne pridejo skozi ?

Potem bo najbrz to. Za dobro delujoc PPP namrec ni dovolj, da gre po
liniji lepo skozi samo vecina znakov, ampak je pppd-ju treba natancno
povedati, kateri znaki ne gredo skozi.

Kaj za masine (pod katerim OSom) je ta gw3? In kaksna je povezava od
ARNESovega routerja do gw3 - telnet ali rlogin. Po mojih izkusnjah pri
naslednjih kombinacijah tole ne gre skoz v smeri od routerja k PPP
serverju:

VMS, telnet:	8d
VMS, rlogin:	fe (v bistvu samo dolocene kombinacije z fe)
Unix, telnet:	8d
Unix, rlogin:	-

Vse kode so v sesnajstiski obliki. V obratni smeri (od PPP serverja do
routerja) navadno gre vse skozi.

Kar dobro orodje za preverjanje linije je 'linecheck', ki je sestavni del
paketa 'term'. Za kaksen namig o lokaciji sourca le-tega bi bil tudi jaz
hvalezen.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist