PPP

Marko Luksa marko na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Čet Jan 30 19:33:05 CET 1997

On Thu, 30 Jan 1997, Ales Casar wrote:

> Po kaksni poti prides od svojega domacega racunalnika do solskega PPP
> serverja? Simptomi so namrec taksni, kot da bi se ti kaksen (nekaj)
> karakter nekje na poti izgubljal. Ce je vmes kaksen telnet, rlogin ali kaj
> podobnega, je to povsem mozno. Ce je tako, moras med opcije za pppd dodati
> se 'escape <hex_kode_vseh_znakov_ki_ne_gredo_skozi>'.
klicem na arnes in me njihov router direktno priklopi na solski server. Na
arnesu je terminal verjetno tak, da prepusca vecino znakov, za gw3 (solski
server) pa ne morem nicesar trditi. Kaksna ideja, kako ugotovim kateri
char-i ne pridejo skozi ?

> Da slucajno ni tudi sedaj kaj podobnega? :)
sigurno ne... sem pingal IP preden sem se priklopil, a je vseeno
zamrznilo..

> Nekaj imas za zacetek.
Najlepsa hvala ! Koncno je nekdo vsaj nekaj napisal o tem.

  Marko Luksa       			     marko na gw2.s-gimb.lj.edus.si
  			                  http://www.skl-zavod.si/luksa/

Dodatne informacije o seznamu Starilist