PPP

Marko Luksa marko na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pet Jan 31 14:04:31 CET 1997

On Fri, 31 Jan 1997, Ales Casar wrote:

> Potem bo najbrz to. Za dobro delujoc PPP namrec ni dovolj, da gre po
> liniji lepo skozi samo vecina znakov, ampak je pppd-ju treba natancno
> povedati, kateri znaki ne gredo skozi.
>
> Kaj za masine (pod katerim OSom) je ta gw3? In kaksna je povezava od
> ARNESovega routerja do gw3 - telnet ali rlogin. Po mojih izkusnjah pri
> naslednjih kombinacijah tole ne gre skoz v smeri od routerja k PPP
> serverju:
gw3 je SunOS, za povezavo med arnesom in gw3 bi moral vprasati na arnesu.

> Vse kode so v sesnajstiski obliki. V obratni smeri (od PPP serverja do
> routerja) navadno gre vse skozi.
Ja. Ocitno je res to problem, saj jaz dobivam vse, kar mi gw3 poslje,
posiljati pa ne morem (ce recimo poganjam irc na gw3, dobim vse, kar se
dogaja na kanalu).

  Marko Luksa       			     marko na gw2.s-gimb.lj.edus.si
  			                  http://www.skl-zavod.si/luksa/

Dodatne informacije o seznamu Starilist