PPP

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Čet Jan 30 13:44:59 CET 1997

On Tue, 28 Jan 1997, Marko Luksa wrote:

> Stvar je taka: na soli se pozene pppd, doma pac tudi pozenem ppp; link se
> vzpostavi. Telnetam se (kamorkoli) in po dolocenem casu mi telnet zamrzne.

Po kaksni poti prides od svojega domacega racunalnika do solskega PPP
serverja? Simptomi so namrec taksni, kot da bi se ti kaksen (nekaj)
karakter nekje na poti izgubljal. Ce je vmes kaksen telnet, rlogin ali kaj
podobnega, je to povsem mozno. Ce je tako, moras med opcije za pppd dodati
se 'escape <hex_kode_vseh_znakov_ki_ne_gredo_skozi>'.

> Nekaj podobnega se je dogajalo, ce sta imela v soli dva racunalnika isti
> IP.

Da slucajno ni tudi sedaj kaj podobnega? :)

> Vsi predlogi so zelo zazeljeni !

Nekaj imas za zacetek.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist