Brez upgradanja distribucij??

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Jan 21 11:39:24 CET 1997

distribucije kot take ni mogoce rocno upgradati, samo posamezne pakete iz
nje (v tem je smisel distribucije). Je pa priporocljivo uporabiti package
sistem za upgrade, posebej v sistemih, ki niso namenjeni hackanju ampak
resnemu delu. Pri tem sta v principu se najdalje Debian in Package (po
mojem njenju) s preverjanjem odvisnosti med paketi.

Ampak realnost je taka, da je za manjse stvari se najbolj ziher vzet
source in jih prevest, za vecje upgrade pa po backupu narediti novi
install.

Sam sem vzdrzeval eno masino od 1.0.9 kernelov (slackware) do 1.2.13 s vsemi
updateji in podobno kar na roke, prehod a.out na ELF pa me je unicil in sem
zinstaliral frisno Caldero. Od takrat se mi ne da vec hackat po
delujocih sistemih.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist