Brez upgradanja distribucij??

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Tor Jan 21 11:30:41 CET 1997

> Hi!
>
> Tako mimogrede me zanima, ce se kdo rajsi rocno upgrada novejse stvari kot
> pa da vedno caka na kaki upgrade za distribucijo...Jaz namrec najrajsi
> stvari kar rocno porihtam brez nekih paketov oz. upgrade-jov :)...
>
> 						LP, Alen

Hja, ce se gre samo za nove verzije TeXa, ali pa kksnih programckov,
nas je po mojem kar nekaj.

Ampak ko sem Linux iz a.out na ELF prestavljal, sem pa raje kar kompletno
distribucijo cez pocil. (Z obveznimi kriki groze: O NE!!! XF86Config sm
pa pozabu backupat!!!!!)

Cic, ki je razen pri prehodu iz a.out na ELF uporabil kompletno distribucijo
tudi takrat, ko je presel iz SLS distribucije na 25it 5-1/4 flopijih na
nek davni Slackware....

Dodatne informacije o seznamu Starilist