Brez upgradanja distribucij??

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Sre Jan 22 00:56:06 CET 1997

Matjaz Godec wrote:
> distribucije kot take ni mogoce rocno upgradati, samo posamezne pakete iz
> nje (v tem je smisel distribucije). Je pa priporocljivo uporabiti package
> sistem za upgrade, posebej v sistemih, ki niso namenjeni hackanju ampak
> resnemu delu. Pri tem sta v principu se najdalje Debian in Package (po
> mojem njenju) s preverjanjem odvisnosti med paketi.

Ja, sam se tudi tu najdejo kaksni bugi vmes. Ko sem upgradeu z Debiana 1.1.8 na 1.2 mi je tako razsul sistem
(en kup stvari, ki so prej delale, zdaj niso hotele vec), da sem se odlocil, da je najbolje vse pobrisati in
na novo instalirat:(, toliko o mojih izkusnjah s tem.

Vsekakor pa je preverjanje odvisnosti med paketi prava pot.

Package-a ne poznam.

LP, Dragan!

Dodatne informacije o seznamu Starilist