Knjiga.

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jan 10 14:03:39 CET 1997

On Fri, 10 Jan 1997, Matjaz Godec wrote:

>  Tukaj si zgresil poanto. Problem je v tem, da rabis ta denar pred
> tiskanjem, ali pa zaloznika, ki zadevo zalozi. V drugem primeru je potem
> cena seveda bistveno visja, ker zaloznik hoce za svoj vlozek nekaj dobiti
> (pa tudi cas, v katerem bi prodali toliko knjig je relativno dolg).

Verjeli ali ne, komaj sedaj sem odkril, zakaj se zalozniku rece ravno
zaloznik. ;-)))

Drugace pa moram reci, da se mi zdi nekaj najbolj normalnega, da denar za
tiskanje knjige rabis pred samim tiskanjem. Ceprav mi ob nanovo odkritem
pomenu besede zaloznik vedno bolj prihajajo na misel tudi drugacne ideje.
:)

> Ja to se bo zgodilo po izdaji. Glede na to, koliko casa in denarja me
> stane printanje delovnih verzij pa lahko recem, da se se vedno bolj
> splaca dati do 3kSIT za natisnjeno knjigo, kot stvar vleci z neta in nato
> tiskati na domacem servejru.

To je pa zelo odvisno od tega ali to printas res doma ali pa morda v
sluzbi, soli, pri kaksnem sorodniku/kolegu v sluzbi, soli,...

Za pisca je pa ugodno to, da ga tak nacin distribucije nic ne stane. Res
pa po drugi strani tudi nic ne zasluzi.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist