Knjiga.

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Pet Jan 10 13:43:01 CET 1997

> Ce bi potem knjigo prodajali po 1 do 2 kSIT bi se stroski ravno pokrili. V
> primerjavi z ostalimi knjigami, se mi to ne zdi previsoka cena, je pa res,
> da sam 2 kSIT najbrz ne bi placal za taksno knjigo.
>
> Obstaja pa se ena pot. Knjiga se napise recimo v LaTeXu in se kot taka (pa
> se v PostScriptu recimo) ponudi na FTP serverjih.

To je sicer dobra ideja, ampak vprasanje, ce bi potem sploh prodali kaksno
papirnato knjigo. Zdi se mi, da bi si vsi tisti, ki bi pisali knjigo
zasluzili profita vsaj za ene par piv...

Lahko pa na knjigo, dobljeno na FTP serverjih damo kksno licenco v stilu:
Vsakih 50 prebranih strani, eno pivo!

Kksnga marketingarja bi rabl, da bi ocenu kok je trzisce sploh zainteresirano
za tako knjigo....

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist