Knjiga.

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pet Jan 10 13:38:59 CET 1997

On Fri, 10 Jan 1997, Ales Casar wrote:

> Ce bi potem knjigo prodajali po 1 do 2 kSIT bi se stroski ravno pokrili. V
> primerjavi z ostalimi knjigami, se mi to ne zdi previsoka cena, je pa res,
> da sam 2 kSIT najbrz ne bi placal za taksno knjigo.

 Tukaj si zgresil poanto. Problem je v tem, da rabis ta denar pred
tiskanjem, ali pa zaloznika, ki zadevo zalozi. V drugem primeru je potem
cena seveda bistveno visja, ker zaloznik hoce za svoj vlozek nekaj dobiti
(pa tudi cas, v katerem bi prodali toliko knjig je relativno dolg).

Sicer pa vsaj moja knjiga ni namenjena linux gurujem oziroma tistim, ki
mislijo da to so. Namenjena je ljudem, ki jim nekdo postavi linux server,
potem pa ga morajo vzdrzevati in imajo za to tudi interes. ( Morajo biti
pripravljeni pogledati tudi v reference omenjene v knjigi). To ni
"step-by-step" vodic skozi naloge, ker bi taksna knjiga imela 600 strani
pa se dolgocasno branje bi bila.

> Obstaja pa se ena pot. Knjiga se napise recimo v LaTeXu in se kot taka (pa
> se v PostScriptu recimo) ponudi na FTP serverjih.

Ja to se bo zgodilo po izdaji. Glede na to, koliko casa in denarja me
stane printanje delovnih verzij pa lahko recem, da se se vedno bolj
splaca dati do 3kSIT za natisnjeno knjigo, kot stvar vleci z neta in nato
tiskati na domacem servejru.

> Ales

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist