Knjiga.

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pet Jan 10 14:05:33 CET 1997

On Fri, 10 Jan 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> To je sicer dobra ideja, ampak vprasanje, ce bi potem sploh prodali kaksno
> papirnato knjigo. Zdi se mi, da bi si vsi tisti, ki bi pisali knjigo
> zasluzili profita vsaj za ene par piv...

Jaz sem mislil tako, da v tem primere papirnate knjige sploh ne bi
izdal...

> Kksnga marketingarja bi rabl, da bi ocenu kok je trzisce sploh zainteresirano
> za tako knjigo....

Dvomim, da bi se to splacalo. Najbrz bi tisti tip za svoje "usluge" hotel
imeti vec, kot bi se s knjigo sploh dalo zasluziti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist